Tuesday, January 4, 2011

Communities ! Communities ! Lets Build Communities !

          Totally dig what this represented, Communities, Join in the movements,  Support in big and small ways, or anyways you choose, Share a vision and help spread it....and listen to the song.....Love is what we got!


我的2011 年的第一天是 4 號, 在這一天我看到這個video. 一個所有人也歡迎參與的, 大大小小的,各種各樣的,各有節拍的擁族著去傳遞一個信息,不管你是什麼角色,不管你聲音是大是小,用什麼方式來發聲,也不管你步伐是快慢,你發的光是強是弱, 只要你參與,將你相信的散播出去,有參與才能成隊, 有支持才可成行,聲音夾雜著才會擴大, 這是我在2011年,我的第一天由天掉下來給我的禮物(或由youtube 來…哈!哈!)
順水人情, 也給你們分享,也聽聽背景那首歌, happy 2011.

No comments:

Post a Comment